Viktigt!

En sak som jag tycker är ganska synd är att många är ganska rädda för att ha sina hästar med andra hästar, tex för att de kan skada sig eller för att de busar för mycket. Jag tycker tvärt om att det är väldigt viktigt att man har sin häst med en annan häst för att hästen skall få ha roligt. Sedan finns det ju undantag då det är bättre att ha dem ensamma det kan vara att sin häst inte passar med någon annan i stallet eller att sin häst skadar andra hästar. Ja det kan finnas andledningar till att ha hästen ensam men jag tycker att det skall vara ett undantag och inte att det är ovanligt att hästar går tillsammans, jag tycker att man  skall göra sitt bästa för att ha glada hästar och hästar är faktiskt flockdjur därför tycker ja att man skall låta dem vara det och framföralt i hagen då de skall få göra lite som de vill.

Vad tycker ni?

Fire på bete med sin hagkompis Nero:)

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0