Gårdagens ridpass!



Igår red jag i ridhuset. Jag körde lite "tävlings" tänk. Jag körde först lite framridning typ och sen red jag igenom programet två gånger. Jag red med tävlings tränset och därför också med rätt tävlings bett och Shadow går verkligen kanon på det bettet. Så himla kul det var igår att rida honom. Han gjorde delarna på programet så fint och var verkligen super duktig!

Jag är verkligen nöjd med honnom, men sen så får vi ju se hur det går på tävlingen, jag kommer vara nervös och jag vet faktiskt inte riktigt hur SHadow kommer vara eftersom det var så länge sen vi tävlade honnom. Men jag är super nöjd med min UNDERBARA ponny!




In my <3 for ever!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0