Klippmaskinen på väg! :)

Nu har mamma fått ett SMS om att våran klippmaskin är skickad! :) Jätte bra, vi får hoppas att den hinner komma i början på nästa vecka så att vi kan klippa Shadow fort eftersom han måste vara klippt då.

Och sen så får vi hoppas att vi är friska snart, jag har ingen lust att vara sjuk då, det känns kanske inte jätte roligt!

Ja, hoppas jag blir av med denna förkylning typ NU! Asså jag hatar att vara sjuk och vara i skolan, men vafan kan man inte slippa bli sjuk. Vi ska kolla upp lite grejer som sägs hjälpa mot att man blir förkyld ofta och JA, TACK! till det, vill inte vara sjuk längre och gjärna var sjuk...typ aldrig!

Fatta vad tråkigt jag har, och får typ inte åka till stallet heller...nä, fml just nu! :P




Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0