Stallet nu!

Nu ska vi dra till stallet rida hästarna och ta hand om dem. Ja sen får vi se lite hur och var vi ska rida:) Men ja vi får som sagt ... Ja sen så ska vi bara fixa lite inför morgondagen sen blir det kanske Idol ikväll :)

Ja men nu ska vi i alla fall åka till stallet men ni får några riktigt roliga inlägg när vi är borta :)


Kram

Kommentera!<3
Postat av: Julia

SV: Hej! Jag har använt mig av tagel från min häst till mig, från min systers häst till henne, från en beställares häst till beställaren osv om du förstår?

Armbandet blir på så sett speciellt för den som bär det, det kommer från ens egna häst. :)

Hoppas du fick svar på din fråga!

Mvh Julia

2011-09-04 @ 17:11:16
URL: http://horsetail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0